Du har ingen varer i handlekurven.
Lukk
Søk
Filters

Frakt og levering

FAQ - Ofte stilte spørsmål om frakt og levering


Kan jeg returnere / bytte en vare?

Ja, innen 14 dager fra du mottok pakken. Les mer om dette under betingelser!
 

Hva er frakt kostnadene for bestillingen min?

Kostnadene og valgene får du når du skal sjekke ut handlekurven din. Fremgår det ikke der må du kontakte oss slik at vi kan innhente et frakttilbud til deg (kan gjelde svært store ting). Tilbudet om fri frakt gjelder dersom bestillingen er på over kr. 1000.- og forsendelser som gjelder fastlands Norge.
 

Hvor lang leveringstid har dere?

Vanligvis sender vi din bestilling dagen etter vi har mottatt den, men har vi kapasitet sender vi samme dag. Avhengig av postgangen og antall bestillinger vi må sende ut, varierer leveringstiden mellom 0 og 4 virkedager før levering til transportør (f.eks. Bring/Posten).
 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Se under betingelser eller ta kontakt med oss!
 
 

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Ja, det kan du, men du må sørge for at den blir stoppet før bestillingen går ut fra oss. Det beste er å ringe oss. Er bestillingen sent er det ikke mulig å kansellere en bestilling.
 

Hva hvis jeg ikke henter pakken?

Hvis du ikke plukker opp din bestilling vil pakken være på ditt utleverings sted i 14 dager. Deretter sendes pakken tilbake til oss. Vi belaster kr. 200.- pluss fraktkostnader for å dekke våre kostnader. Dette blir trukket fra din betaling før du får denne tilbake.
 
 
Jeg har et spørsmål jeg ikke finner svar på?
 
Ring telefon 23 10 40 50 eller send en e-post til myshop@whitewater.no